My new obsession


Jag har hittat min nya underhållning - Stjärnsudoku!

Fungerar som vanligt sudoku, men det finns inga siffror utmärkta i förväg, utan siffrornas placering bestäms istället av "större än"- och "mindre än"-tecken som talar om vilken valör siffran brevid ska ha.
Det är lite klurigt till en början, men man kommer snart på ett system för hur det fungerar.

Kul! Jag vill göra fler, men det verkar som att de bara publiceras i NT på söndagar.
Hittar det ingenstans på internet heller. Jag gråter.


Kommentarer

Postat av: Eva Droetto

Hej!



Gillar också stjärnsudoku.

Det finns 6 stycken i varje " Helgkryss Sudoku" som kommer ut varje månad.

Letar efter fler!

MVH

Eva

2012-02-01 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0