Nostalgimusik


Nu har jag packat ihop alla mina saker, läst bok, nördat vid datorn och spelat spel på mobilen.
Nu får Micke komma hem! Tråkigt här annars.

Har mitt iTunes på shuffle och lyssnar igenom allt som dyker upp. Får inte byta låt!
Kommer upp en massa konstig musik, men väldigt mycket bra också.
Inser att jag har galet mycket musik på datorn som jag aldrig har lyssnat igenom.
Det mesta kommer från Emelies dator eller från folk i Australien. Lite från Anna, en hel del från min gamla dator. Nostalgilåtar jag glömt bort. Musik fyllt med minnen. Gillart!



Nu har jag snott Mickes dator lite och håller på att föra över all musik jag kan hitta där.
15 Gb. Kommer att ta ett tag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0