Svar på tal


Haha, fick en kommentar på mitt inlägg om Live-Löpet:

Postat av: Rockbjörnen Crew
Hej! Å vad tråkigt att du inte tyckte om Live-Löpet... det finns en urbra knapp "Effekter av" så att man slipper effekterana om de stör, det är den vita knappen där på dina skärmdumpar! :)

Hoppas du ger det en chans till, ikväll är det Eric Saade, och nästa veckan Robyn, Salem Al Fakir, The Ark, Ola och Anna Bergendahl.


Mando Diao själva var supernöjda, de såg hela tiden vad ni i publiken hade för sig och fick ett ordentligt adrenalinpepp! :D


Biljetterna bokas på
http://livelopet.aftonbladet.se

Trevligt att de svarar, men jag tror ändå inte att det där var något för mig.
Det mest irriterande var ju jublet i bakgrunden, och det gick inte att stänga av.


Kommentarer

Postat av: Rockbjörnen Crew

Hej igen!



Ursäkta att jag tjatar (haha!) men hoppas hoppas att du inte ska missa Robyn imorgon bara för att du såg den allra första spelningen som var full av barnsjukdomar som du mycket riktigt påpekar. Direkt efter Mando Diao rättades flera saker till:



De störande ljuden är borta. Nu slipper man också se andra bollar än sin egen (om man själv tycker att det är kul så kan man fortfarande slänga iväg en boll och se den studsa runt, om man inte vill se någon boll får man nog hålla sig från att trycka på knappen, alternativt att trycka på "effekter av").



Hoppas du kommer! Ola Svensson spelar ikväll, Robyn imorgon och Anna Bergendahl på onsdag. :)



2010-08-23 @ 16:32:18
URL: http://livelopet.aftonbladet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0