Trampa på!


Cykeltur ner till hamen.
Riktigt skönt att cykla var det faktiskt! Bra cykelväg ända in till stan med mycket att titta på längs vägen.
Lite roligare än att cykla från stan hem till mig i Norrköping då det är nästan bara skog sista fyra kilometrarna...
Gick på knappt en halvtimme. Det får jag göra oftare när det är bra väder.


Sydneys operahus slår ju lätt GöteborgsOperan!

Pariserhjulet!

Det var en massa folk inne i Nordstan trots att det var söndag och efter stängning.
Hade detta varit Norrköping hade hela stan varit helt öde.

Jobbiga Götaälvbron.
Men skönt när man kommit över krönet. Bara att rulla!

Utsikt från bron.


Sofie kom och hämtade mig och Moa vid Backaplan och så åkte vi hem till Madde.
Sofie: "Nu måste alla visa upp sina klockor!"

Vi fikade loss med chokladglass och kaffe och snackade en massa gojja.
Nice!

På tisdag åker Madde till sin kille Matt i Australien. En hel månad!
Jag är avis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0