Ut och fara igen!


Marcus, Dylan, Viktor och Tillan ska till Västervik nästa vecka för att hålla cirkusskola där.
Men Viktor har visst blivit sjuker, så om han inte frisknar till får jag hoppa in och jobba lite nästa vecka.
Behövliga pengar!
Såklart är det synd om Viktor som är sjuk, men jag följer gärna med till Västervik.

Annars lär jag åka dit i slutet av veckan ändå.
Dylan skulle visst en sväng till Norrköping för att gå på Komvux-kurs, så i såfall åker jag med till Västervik onsdag/torsdag - fredag. Bara slappa och irritera de andra som jobbar. Kul!

Jag är cool för jag har ett Sonisphere-armband!


Kommentarer

Postat av: Geccod

Härligt att höra! Hör av mig till dig när det närmar sig senare i veckan. :D

2010-08-15 @ 14:37:52
URL: http://Geccod.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0