Att döda en pirat


Ja just det, ni ska få en uppdatering om mina drömmar.
Igår befann jag mig i en hel värld med pirater.
Jag skulle ta mig igenom något slags test där jag var tvungen att uppnå en viss siffra. Minns inte alls vad testet gick ut på, men sedan skulle man passera genom en port och säga siffran man fick.
Tydligen behövde man få under 500 på testet och jag som fått strax däröver fick till min fasa inte passera.

Istället fick jag följa med upp för en långlång trappa in till ett rum där tre stora män försökte tvinga i mig sju flaskor vin. En av dem brände mig med en cigarett på foten och hånade mig konstant. Drack jag inte upp vinet skulle jag dö.

Kanske var det Pirat-Emelie som tillfångatog mig...

Det konstiga var att jag redan visste vad som skulle hända hela tiden. Jag hade redan sett allt som på en film.
Visste att jag skulle bli bränd på foten, galet full och sedan dödad. Jag såg allt från olika vinklar, långt ifrån uppifrån himlen och betraktande nere i trappan.

Såklart klarade jag inte av att dricka upp sju flaskor vin själv. Döden väntade! Jag vet inte alls hur jag blev dödad, bara att piraterna skrev en text över hela skeppet med en massa tända ljus och att min döda kropp fick hänga i ett rep på släp efter fartyget. Huh!

Det är väldigt dramatiska drömmar jag har!
Blir nästa lite rädd för mig själv...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0