Världens muskligaste armar


Micke är på jobbet och jag sitter och lyssnar på en irriterande droppande kran.
Micke fick lämna kranen på åt mig så att jag kunde ta mig en dusch.
Det får inte bli som förra gången jag var här. När jag fick duscha iskallt bara för att den förbannade varmvattenkranen verkligen sitter stenhårt fast!
Kräver en musklig man för att kunna vridas av och på.

Jag är för tanig helt enkelt, även om jag är "Olanatjej" som grabbarna gärna påpekade när jag skulle bära något tungt på turnén.
Olanatjejer klarar allt, utom möjligtvis varmvattenkranar då.

Huhga!

Underst på Olanas pyramider kan jag stå i alla fall!
Pilen pekar på mig, såklart.

Nä, nu ska jag ta mig ner till affären och inhandla något smaskigt till middag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0