Kollaps

Jag klarar snart inte mer.
Jag hatar det här. Det är såhär varenda jävla natt! Varje natt!

Jag kan inte somna. Nu har jag legat här i över en timme, igen, utan att kunna koppla av.
Det värsta är att jag är så in i helvete jävla trött. Jag går omkring med tung skalle och världens huvudvärk varenda dag. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag går och lägger mig i tid så att jag ska få mina 8 timmar, men jag kan ligga uppemot 2 timmar varje natt innan jag somnar.

Såklart är jag helt slut om dagarna och presterar mycket sämre än jag vill på praktiken. Hemskt att känna att jag ibland tappar kontrollen över mig själv, att jag inte kan vara på topp och använda all den energi som krävs för att få 26 femåringar att sitta stilla och lyssna på mig. Jag bara orkar inte vara så fokuserad som jag behöver.
Idag har det gått väldigt bra ändå, trots att jag inte kunnat tänka klart, men vissa dagar blir det bara för mycket.

Nu ligger jag här och gråter av utmattning och frustration. Så otroligt trött. Ändå kan jag inte somna! Känns som att jag provat alla knep jag har, men ingenting fungerar.

Hjälp mig, någon!


Kommentarer

Postat av: R

Du måste sexa lite med någon, det är det ända som hjälper.

2010-12-17 @ 08:57:00
Postat av: Anela

Men Rasmus... hahahaha. Moa, prövat sömntabletter? Det är tydligen great! Men då finns det en stor risk för att man försover sig om man ska upp så tidigt

2010-12-18 @ 14:25:00
URL: http://likedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0