Ölrepubliken


I torsdags blev det Afterschool med klassen på Ölrepubliken.
Trevligt värre!

Jäkligt skakig bild, men ja, här går man in!

Härliga tjejor!

Bra ställe där man kunde sitta många ihop, men priserna var lite väl saftiga enligt mig.
Inget under 60 kr. Man blir snabbt fattig om man vill ha mer än en öl.
Dricker hellre öl/vin/cider någonstans i Vasastan för 29 spänn nästa gång!

Missade en hel del folk på mina bilder ser jag nu.
Det blev inget kort på klassens enda kille Viktor till exempel.
Undrar lite om det är kul att gå i en klass med 36 tjejer.
Jag skulle nog känt mig lite ensam om jag var själv som tjej, faktiskt.
Hehe, ännu har jag inte hört honom klaga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0