Svull och final!


Kom hem kl 16, helt utmattad, så gick och la mig direkt.
Vaknade 19.50!
10 min innan Idol-finalen! Fyra timmars sömn, ojojoj!
Kändes lite segt att ställa sig och laga mat, så det fick bli hämtpizza:

Kyckling Special.
Kyckling, curry, tomat, paprika, ost och jordnötter. Gott!

Tror inte att jag har lagat mat på hela veckan.

Får ju frukost, lunch och mellanmål på förskolan och sedan har jag haft saker att åka iväg till varje dag direkt efter praktiken. Så det har blivit 25 kr-baguett mittemot skolan, medtagen macka med marinerat kycklinglår som jag hittade i frysen, mat där jag är barnvakt (gick superbra igår! Änglaungar!) och sedan fil och flingor när jag kommit hem.
Slappt så det förslår.


Nä, uppmärksamheten åter mot TVn!
Det här är ju en högtid i klass med julafton!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0