Tequila tonight


Jag hade väl inga planer på att dricka något speciellt, men Caroline tog med sig tequilan...

Denna lilla rackaren tog över kvällen!

Fint salt ska det vara!
Familjegeni-spelande under tiden. Det blev bara flummigare och flummigare kan jag säga.

Botten upp!

Och så citronen...

Riktigt snyggt när pekfingret kommer ut sådär!

Det var faktiskt gott. Inte under själva shoten, men smaken efter citronen var riktigt jäkla god!
Lite mintigt sådär.

Det snaskades tryfflar såklart.

Alla hade fått sina brickor, så nu återstod bara att ta sig in mot mitten!

Emelie vann ganska så överlägset.
Jäkla allmänbildade människa!

Kvällens bästa:

"Hur många dog under första världskriget?"
"Ehh... färre än andra. 60 000!"
Svar: Ca 18,5 miljoner.


Liiite väl långt ifrån kanske!

När innehållet i tequila-flaskan var uppdrucket gick vi på cidern och "Jag har aldrig".
Frågorna spårade ut lite efter ett tag kan man nog säga, men det är så det ska vara.

Behöver jag säga att det var en lyckad kväll?
Och jag mår faktiskt finfint idag. Lite seg i skallen bara, men den ska nog gå att friska upp med en minusgraderpromenad i vintersolen.
Underbara väder, here I come!


Kommentarer

Postat av: Geccod

Tequila är gott! Tråkigt nog har den bidragit till några av mina värsta fyllor och baksmällor.. ;P

2010-12-12 @ 12:36:04
URL: http://Geccod.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0