Träffa kids!

Efter att ha väntat vid hållplatsen i en evighet sitter jag nu på spårvagnen påväg in till stan.

Kände att jag behövde komma iväg lite.
Som ni kanske märkt på alla blogginlägg har jag suttit hemma hela dagen.
Men det var välbehövligt. Har knappt varit hemma och tagit det lugnt alls denna vecka.

I måndags var jag i skolan till 16 och satt jag och skrev rapport om matteintervjuerna med världens migrän.
I tisdags skola igen, hem och käka och sedan barnvaktsintro till sent på kvällen.
I onsdags jobb på en underbart söt liten förskola, plugg, träning och sen skriva text till seminarium.
Igår skola, afterschool på en pub med härligt folk från klassen och sedan lite filmtittande med Emelie i form av Madicken. Wihoo!

Så idag har jag slappat loss hemma och nu blir det någon form av utgång med
Madde, Matt, Sofie och Johan
. Great!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0