Trerätters


Har en massa bilder som jag inte hunnit med att lägga upp här på bloggen.
Så nu öser jag på med bilder här!

Vi börjar med onsdags förra veckan;
middag och redovisningsihopsättning hemma hos Hanna i basgruppen.

För att komma till Hanna tar man bussen mot Skogen.
Tycker jag är fasligt kul!

Titt så mysigt!

Hanna bjöd mig och Sara på trerättersmiddag. Lyxigt värre!
Underbart när man har vänner som kan laga supergod mat.
Till förrätt: Lax i kokosmjölk med lime, koriander och salladslök.
Var lite skeptiskt till den kombinationen, men det var verkligen hur gott som helst!

Någon annan typ av fisk, ris och broccoli. Mmm!

Efterrätt: Pina Colada Cheesecake.
Så himmelskt gott! Ah det här var en riktigt favorit! Måste jag göra själv någongång.



Tufft!

Sara fick syn på fyra rådjur på ett berg. Lyckades ta en extremt suddig bild på en av dem.
Fräckt ju!

Och här har vi ju tjejorna!
På långlunch ätandes sushi. Mmm!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0