Pingviner, rävar och vin!


På förmiddagen - fortsatt djurlegobygge. Nu en isbjörn och en pingvin!
Flott, flott!

På kvällen - vin, chips och Robinson med Emelie.
Flottare, flottast (oj vad jag är vitsig, hahahaha)!

Julklappsinslagningen i full gång.
Nu är jag som gott som färdig. Känns grymt skönt!

Till och med Berra the Cat får sig en present!

Emelie käkar tacos för fullt. Mycket smickrande bild!

Jag utmanar Robinsontävlingen. Gick inte så bra. Den bästa stod typ en kvart, jag orkade strax över minuten.

TV-spel! Passar på när inte Oskar är hemma - hans PlayStation nämligen...
Först ut: Need for Speed!
Jag var kass. Körde in i staketet på nästan varenda sväng.

Sedan Crash of the Titans. Mer min stil.
Gulligare än vad titeln får en att tro. Ett sådant där hoppspel där man ska samla saker och skjuta på läskiga gubbar. Kul! Man är en räv eller något. Lagom farligt sådär.

Hejdå och Godnatt hälsar Emelie till mina fina bloggläsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0