Nissa och äckelfika


I måndags blev det en snabb fika med Linnéa och Bella på Fröken Olssons vid Kungsportsplasen. Kul att träffa Linnéa igen! Har inte sett kvinnan på år och dar!

Jag köpte halloncheesecake som såg så himla god ut där framme vid kassan, men sedan när hon skar upp den visade det sig att den inte hade någon kakbotten. Det är ju det som är själva grejen. Har verkligen tyckt om cheesecake när jag ätit det förut, men den här smakade hårmousse. Inte gott.

Gölliga flickor.

Köpte sista julklappen och sedan blev det väntan på spårvagnen vid Lilla Bommen och fina Göteborgshjulet.

Fick med mig Nissa hem från praktiken. Alla barnen har haft antingen Nissa eller Nisse hemma hos sig och nu var det min tur.
I Nissas bok skriver man vad man varit med om under dagen och jag berättade om att Nissa fick krypa innanför jackan när det blev kallt, pruttande gubbar på spårvagnen, en trött liten spindel, fika, julklappsinköp och tomtegröt. Lite lur men ganska kul.

Klistrade in den här bilden i boken. Sött värre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0