Den gamla fredagen


Sådär, framme vid Norrpan-vistelsen då det gäller icke bloggade händelser.
Åkte dit i fredags, med Bus4you.
Jäklar vad sköna säten säger jag bara!

Bättre än biofotöljerna till och med! Fanns ensamsäten på bussens ena sida, så där kunde man sprida ut sig bäst man ville. Gott om plats för att sträcka på benen också. Dödskön resa!

Ser lite svullen ut här. Haha!


Fina vintervita skogar längs med motorvägen.

Framme!
Gula faran for förbi i väntan på bussen till farmor och farfar.
Tre timmar hos farföräldrarna, lite fika med mamsen och sedan bar det av till stallet för att hämta upp lillsyrran.

Malin och hästen hon är fodervärd till.
Hästar är läskiga! Men Malin är hur duktig som helst med de gigantiska djuren.

Så äntligen hemma.
Försökte ta kort på BerraBus. Det gick ju mindre bra...


Åh, vilka mästarbilder!


Fredagen slutade med en riktigt trevlig kväll hemma hos Marcus med Dylan.
Det blev Idoltittande, filosofiskt prat om rymden och stjärnbilder, snack om gamla cirkusminnen och cirkusen framtid och ja, jag minns inte mer. Kul att ses igen i alla fall!
Glad över mina fina vänner!
Kanske tar de en liten tripp till Göteborg innan jul.
Det vore grymt kul!

Eller förresten, kvällen var inte slut där.
Åkte från Marcus vid 03.30 och 4.15 blev det en biltur till.
Skjutsade syrran till stallet och bussen mot Ullared. Galet att frivilligt gå upp så tidigt för att åka och shoppa! Hon verkade haft en riktigt bra dag där i alla fall.

På vägen hem igen ringde Ragge mig. Såklart hade den jäveln tänkt sig att ringa och väcka mig, så han blev inte lite förvånad när jag sa att jag var ute och körde... Haha!
Tredje gången han misslyckas med att ringa och väcka mig nu!
Dock lyckades han väcka mig mitt i natten mot söndagen, men det låtsas vi inte om.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0