New Media Meeting


Fortsätter med de glömda inläggen om Norrköpingsvistelsen.
I lördags blev det en skön dag hemma med familjen och på kvällen
bar det av hem till Anna för lite nyktert festande.
Måste man köra bil så får man skippa drickandet. Jahopp.

Anna hade på sig Depeche Mode-mössa kvällen till ära.
Vi drog nämligen vidare til Black Lion Inn sedan där det var Depeche Mode-kväll.
Trevligt värre!
Jimmy lurar i bakgrunden.

Magnus slog sig ner på golvet.

Adrian var bara med ett tag och försvann sedan för att hämta upp en bortglömd jacka.

Dansa loss!

Anna med Depeche Mode-tatueringen i nacken. Det kallar jag ett riktigt fan!

Philip och Anna på Black Lion.

Sött då!

Sen blev det dags för New Media Meeting på Flygeln.
Grymt bra DJs på övervåningen och häftiga projektioner på väggarna och tygstycken som hängde ner från taket.


Anna och jag dansar loss på övervåningen.
Det här var i början av kvällen, så dansgolvet var rätt så tomt, men efter ett par timmar var det helt fullt med folk.

Det var läskigt kraftig bas och konstant blinkande stob i bunkern. Det gick det inte att vara!
Kändes som att trumhinnorna skulle sprängas och jag fick svimningskänslor efter 5 sekunder.
Det finns tydligen någon regel om att man inte får ha på stroben mer än ett visst antal sekunder i sträck, men det sket de visst i där!

Det här var liksom allt man såg där nere i princip!

Dansa loss på nedervåningen!

Tillsist en bild på brorsan så som han såg ut efter att jag hämtat honom på krogen.
Stylad med plattat hår och vax så att det stod rakt upp.
Han var skapligt fuller och stod mest och flinade.
Hahaha! Snyggt liksom! En liten buspojke... SUNE ser han ut som!


Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2012-01-12 @ 22:34:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0