Jag vill ha tapeter nu!


Tapetseringen av hallen och det rummet vi mest använder till förvaring är ännu inte påbörjat.
Bara en massa grått klet på väggarna.
Mitt rum har de inte ens börjat spacklat, så frågan är när de tänkt sig att sätta upp tapeter och hur länge jag ska behöva sova på soffan i vardagsrummet.

Imorgon är det hemstudiedag. Måste ändå tvinga mig upp vid 7 då målarna kommer. Segt.
Har faktiskt ingen större lust att häcka i vardagsrummet eller köket hela dagen, så får se om någon trevlig människa kan tänka sig att bjuda in mig till sin lägenhet över dagen...

Annars... går jag ut och sätter mig i snön.
Det är ändå lika kallt här inne eftersom målarna har lämnat fönstrena öppna.
I ett rum sitter en massa pinnar för så att fönstrena inte går att stänga. Det är freezing här!


Kommentarer

Postat av: Anela

Mois, du är välkommen hem till mig, när och så länge du vill! :)

2010-02-18 @ 20:36:50
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0