Schlagerkväll


Igår spenderade jag dagen med världens bästa Anna och Josefine.
Underbart!
Nu har de blivit rejält uppdaterade om mitt liv i Göteborg och jag om deras i Norrköping.
Känns bra!

På kvällen drog jag till Marcus för att skratta åt tramsunderhållningen Melodifestivalen där det är tradition att håna alla bidrag. Jag orkar inte säga så mycket om årets första deltävling förutom att Salem al Fakir var bäst och den där rockballaden var riktigt bra, fast den hörde inte riktigt hemma i en schlagerfestival. Sen förstår jag inte vad alla musiker som inte spelade gjorde på scenen...

Vill ni ha lite skojiga reflektioner kan ni läsa här och här.
Mina favoritbloggar, Spiderchick och Alex Schulman! Besök dem för tusan!


http://www.eurovision-austria.com/2010/national_finals/schweden/images/melodifestivalen.jpghttp://tvbloggen.tvplaneten.se/files/2009/11/dolph655.jpg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0