Trubbel och mer trubbel


Sorry om det inte har blivit så mycket bloggande på sista tiden...
Det är lite mycket nu! Med skolan och så.
Sen funkar aldrig mitt internet när jag vill heller. Jävligt irriterande!
Inte ens superteliasupportern Emelie kan fixa det. Då är det illa!

Men jag måste bara säga...
Fan vad jag tycker synd om honom! Haha, det kan inte vara lätt!
Han började nästan gråta, men vad skulle jag göra liksom?
Inte lätt att trösta (hmpf!) när människan bara känner sig helt värdelös och skäms.
Hoppas verkligen inte att han är helt blockerad för all framtid. Nej, det ska jag ändra på.





Alla Hjärtans dag i förrgår var annars väldigt fint!
Jag lyckades med god mat och underbart bra bio!
Japp japp, det var lyckat!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0