Park Lane!


En massa tjejer från Emelies klass kom hit i fredags.
Vi körde vårt egentillverkade drickspel och blev skapligt fulla väldigt snabbt.
Jag fick i mig en massa salt, Emelie försökte dra ner mina strumpbyxor och... ja, det spårade ut lite där.

Emelie och svarthåriga Carro med superfestliga drinkar.

Och så blonda Carro.

Sedan bar det av ner till stan och utgång på Park Lane.
50 första som gick in fick Goodiebags från Isadora!
Såklart lyckades vi roffa åt oss varsin påse!
I min var det dock inget från Isadora, utan två snygga armband från Raglady och schampoo och hårinpackning (som gjorde mitt hår helt fett) från Watercloud. Tack för det!




Kim har vunnit en massa marker! Eller så ger han dem till David, för han hade visst vunnit flera hundra kr när kvällen var slut.

Malin!

En störd tjock kines som dansade grymt roligt! Kolla på filmen här:

Jag dör!
Upptäcker här att jag redan pratar väldigt mycket göteborgska utan att tänka på det. Illa!

Sen drog jag, Emelie och Carro till Rockbaren.
Ett gäng galna killar satte sig genast vid vårat bord.



Hm. Okej?
Snygg man där, verkligen...


Emelie fick för sig att sätta fast en massa cideretiketter på min arm... Snyggt!

Så träffade vi nån amerikan som fick för sig att jag var jude för att jag hade lockigt hår.
"You can come flirt with me any time you want, you hot jewish girl!" sa han till mig.
Trevligt trevligt.

Mycket lyckad kväll blev det! Fler utgångar på Park Lane får det bli tycker jag! Riktigt bra dansställe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0