Författaren!


När jag packade saker igår hittade jag den här mycket välskrivna historien:

Jag kan tänka mig att jag var sissodär sex år när jag skrev den.
Varsågod och njut!

Det var en gång en flicka som hade tråkigt. Hon vill inte leka.
Hon hade en lekkamrat. Hon hade (någonting överstryket) tråkigt. Hon ville inte leka.

En dag skulle flickan på kalas, men då tyckte flickan "Vad skojigt!". Då tyckte flickan "Vad roligt!"
Men man måste ju köpa (snyggt stavning på sch-ljudet där - rsäpa!)

priset. Det var svårt för flickan att välja priset. Tillslut hade hon valt priset. Det var en liten vit häst.
Nu gick de äntligen iväg. Flickan hade en lillasyster, hon skulle också på kalaset. Hon hette Linda. Den stora tjejen gick i skolan. Hon hette Johanna.

Vad säger ni - blir ni inte imponerade?
Hahaha. Borde få Nobellpriset i litteratur ju!


Det fick även bli det första testet av min nya allt-i-ett skrivare med scanner och kopiator.
Fungerade mycket bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0