Lite att sysselsätta sig med...


Att göra innan flytt:


  • Rensa ut garderoben
    - Vad ska med till Riga?
    - Till Göteborg?

  • Plocka ner alla småsaker från bokhyllan och diverse andra ställen i rummet i kartonger

  • Packa in alla glas- och porslinggrejer i tidningspapper, ner i kartonger

  • Packa böcker, pärmar och tidskriftssamlare i kassar

  • Tömma och rensa skrivbords- och hurtslådor

  • Ladda över bilder från gamla externa hårddisken till min nya

  • Flytta upp gamla sängen till mitt rum

  • Flytta ut alla möbler till släpkärran

Och säkert en massa andra grejer som jag kommer upptäcka i sista minuten.
Dessutom måste jag fundera över vilka saker jag borde lämna kvar här, så att man har något att göra och någonstans att förvara saker när man kommer hem till Norrköping och hälsar på.
I sommar lär jag ju bo här en del till exempel.
Gah! Kan ingen bara göra allt detta åt mig?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0