Samlaren


Nästan klar med bokhyllan nu!
Det som gör att det hela tar så väsentligt mycket längre tid än det borde göra är att jag en sjuhelvetes samlare.
Jag samlar på mig tidningar, magasin, gamla inredningskataloger, skolarbeten, oviktiga papper och hur mycket annat skit som helst som jag måste gå igenom och sortera.

Jag fick ihop sju proppfulla tidskriftssamlare och en massa kartonger som inte ska med.
Ändå kan jag inte förmå mig att kasta det. Tänker att det kan vara roligt att ha när man bli gammal och grå.
Gå tillbaka och läsa gamla nummer av "Komputer för alla" från 2001, skratta åt alla då fantastiska nya teknikprylar och förundras över hur många nya och betydligt bättre saker som dykt upp på marknaden senaste tiden.

Jag fungerar så. Tycker om att kolla på gamla skolarbeten från lågstadiet och se hur mycket jag har utvecklats och hur mycket jag faktiskt ändå kunde i så tidig ålder.

Kul ju! Men jobbigt att sortera...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0