Tomt


Snart far vi.
Det känns konstigt!

Jag är helt slut i kroppen! Gud vad jag har konkat grejer. Det tar ju aldrig slut!
Hela tiden hittar jag någon pappershög eller småsaker som jag glömt att sortera. Mer och mer och mer. Kom just på att jag har fullt med grejer under sängen med. Helvete.

Just nu väntar vi på att pappa ska sluta jobba och komma hem med släpkärran.
Bara vi kommer iväg så blir det nog bra!

En grej gör mig dock väldigt orolig.

När Emelie var och hämtade nycklar till lägenheten igår så höll de på att lägga om golvet. Det är så klart jättebra och jag tror att det kommer se väldigt snyggt och fräscht ut, men frågan är om de har hunnit klart.
Är de inte klara förstår jag inte hur vi ska kunna bära in våra saker!

Men, det löser sig säkert. Hoppas jag.

Jag har ännu inte riktigt fattat att jag ska flytta. Jag ska inte bo i Norrköping mer på väldigt länge.
Sorligt på något sätt. Trivs ju här.
Men jag får det nog jättebra i Göteborg med! Behöver en förändring känner jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0