Vardagsparty


Riktigt kul kväll igår!
Förfest med Anela, Mersija och ett gäng grabbar hemma hos Bella och hennes snyggingkille Peter.
Cider och galet sjungandes på Singstar! Jag vann inte en enda gång, men var ruskigt nära och ledde väldigt länge på Boten Anna som passade mig perfekt! Pinsamt.

Anela njöt av chokladen Bella vunnit på Liseberg!

Telebolagshörnan - Frank, Parlinotomten och Teliakepan.

Bella och Peter rockar loss till Singstar.

Hej mysig matta!
Blev visst inga fler bilder under kvällen... inget på killarna som kom sen.

Sedan drog vi vidare till Haga Studentpub.
Var ruskigt lång kö, men först trodde vi inte att det skulle bli speciellt roligt, för därinne var det bara en massa bord i ett väldigt mörkt rum sam ett stort dansgolv i mitten som ingen vågade sig i närheten av. Väldigt billigt mat och dricka, men inte särskilt ösigt.

Men sen, sen drog vi igång festen liksom!

Bella började trenden att sparka till "Hu, ha!" i "Kung Fo Fighting".
Det spred sig, snabbt. Tillsist blev det nästan lite farligt att vistas på dansgolvet...
När livebandet drog igång lite senare blev det ännu bättre drag!

Peter la på charmen och började låtsasflirta
med en massa tjejer som visst trodde att han menade allvar, sedan flirtade han även loss med Bella och hon spelade med. Han la sig halv ner på golvet och började jucka mot henne, när han sedan ställde sig upp igen kysste hon honom. Alla som stod runt började jubla.
"Fan, det där funkade ju, det ska jag med prova!" sa en kille som stod brevid.
De fattade visst inte att de har varit tillsammans flera månader och bor ihop...

En av Peters kompisar var skitrolig att dansa med, men han gjorde hela tiden något som jag verkligen inte förstod. Han tog tag i min hand, som när man buggar ungefär, sedan förde han min hand i sin bakom sin nacke och höll kvar den där ett tag. Svettigt, konstigt!
Jag sa till Anela: "Titta nu så ska jag visa vad det är han gör!", så gjorde han samma sak igen direkt när jag gick fram till honom. Anela höll på att garva ihjäl sig.. Haha, kvällens roligaste.

Jag träffade en söt en. Får se vad det blir med den saken.



Kommentarer

Postat av: Anela

hahaha alltså han dansade så jävla roligt! Du var så skön när du sa "Titta nu så ska jag visa vad det är han gör!" så gör han det en sekund senare! Lätt kvällens roligaste! vi ses på toooorsdag!

2010-02-06 @ 16:25:20
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0