Bra film!


Jojustdet - Eclipse.
Riktigt, riktigt bra film!
Vet inte vad alla andra som sett denna filmen har fått om bakfoten med sin dåliga kritik, för det här var lätt den bästa filmen in Twilight-serien.
Tycker jag.

Att det skulle vara en romantisk skitfilm
helt utan action och spänning håller jag inte med om alls.
Och Bella gav oss mer uttryck i denna film än i de två andra filmerna tillsammans. Dock är hon fortfarande ingen skådespelerska jag tycker speciellt bra om.

Jag är ingen hejjare på att recensera filmer, så ni får ta och leta upp någon som kan det om ni inte vågar se den själva först.
Tjohej!


Kommentarer

Postat av: Geccod

Sweet. Blir nog till att se den på DVD för min del, liksom jag sett de tidigare filmerna.

2010-07-26 @ 18:57:40
URL: http://Geccod.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0