En råtta som inte bajsar.


Nu var fastighetsskötaren här och tittade på lägenheten.
Han förstår ingenting.
Det skumma är att det inte finns någon råttavföring någonstans (ja, han trodde att det var en råtta när jag beskrev storleken). Den borde ju lämna spår efter sig liksom.
Inget gnagt på några möbler, bara på kudden.
Han frågade om det inte var jag som gnagt lite i sömnen. Haha! Visserligen gnisslar jag tänder, men biter sönder kuddar tror jag knappast att jag gör.

Det äckliga är att jag inte märkte att kudden var trasig när jag la mig i sängen igårkväll.
Tänk om råttan klättrade på mig medan jag sov.
Fy fan!

Det ska komma hit en snickare sen också och täppa igen eventuella hål som finns under diskbänken.
Galet.


Kommentarer

Postat av: Emelie

EEEEEHHHH, vågar jag komme dit imorgon???

2010-07-29 @ 13:20:17
URL: http://likealineofpoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0