Peace & Love i bilder 3!


Sådärja, de sista systemkamerabilderna från Peace & Love.
Titta och njut!
(Mobilbilder och filmer kommer sen!)

Jag och Micke!

Jag och Ragge!

Lunch: nyponsoppa, morot, creme fraish, sweet chilisås, potatissallad och korv.
Lite misslyckat kanske.

Vi låtsas att jag drack det där på riktigt, visst!

Det kom alltid en massa mystiskt folk och hängde med oss...

Spela fotbolsspel med Erik och Emil.
Jag vann!
Sen kom det en massa mer folk som ville vara med, fyra i varje lag. Kul!

Micke fjantar sig med korv och snyggaste brännan.

Yeah!
När färgen började gå bort blev det vita på bröstvårtan kvar.
Resultat: möglig bröstvårta!

Mike the spike!

Anela och jag klottrade autografer på Mike.

Gissa vem som skrivit...

Dodskallen är Mark Levengood, Anelas största idol.

Äckelkorven som ingen annan ville röra.

Erik och snyggaste brillorna.
Jag målade spelschema på hans rygg!


Jag och Erik2!


Hett värre.

Rasmus snygga spraytatuering.

En kille kom fram till mig, frågade:
"Heter du Moa?".
Jag: "Ah".
Han: "Skämtar du med mig? Jag har letat hela kvällen efter någon som heter Moa!"

Sen visade han mig den här.
Så jävla kul!

Fullt med snutar vare här!

Där man hängde.
Det kom en äcklig bajsvind när bajamajorna tömdes.
Anela: Det luktar grillat!
Jag: Så du grillar bajskorv hemma eller?
Jag är inte med när Anela bjuder på mat...

Mitt och Anelas tält säckade ihop totalt!

Trampade på en tältpinne, därav blodig flipflop.

Chilledill i park.

Erik och Bill.

Peace & Love - ärtor & löv, typ.
Sista dagen, vi hittade min jacka som varit borta hela veckan ovanpå Kenneths tält.
Vafan liksom!



Anela fick en random kille att pressa ut luften från hennes luftmadrass.

Ett par dagar utan allergimedicin.
Min näsa mådde inte bra!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0