Cirkusföreställning, check!


Första föreställningen avklarad!
Voltnumret gick hur bra som helst och det var sjukt kul att uppträda igen!
Senast var Riga i januari. Ett tag sen nu.
Publikens applåder ger världens kick och jag känner hur jag blir helt glad och pirrig i hela kroppen.
Volterna gick 1000 gånger bättre än på träningen och jag satte allt med världens höjd.
Kuuuuuuul!

Olananumret sist i föreställningen som vanligt.
Det gick riktigt riktigt bra det med!
Tyvärr stukade Isobel foten och sprang ut efter tredje pyramiden, så det blev ett par sekunders kaos och omplaceringar för att lösa det hela. Men jag tyckte att vi lyckade riktigt bra!
Tror knappast att publiken märkte något. Bra det.

Fyra man högt (fyra stycken staplade på varandras axlar rakt upp) gav mer applåder än någonsin när Marcus kommenterade det hela som en fotbollssmatch:
"I botten har vi Tessan med sin syster Angelica ovanpå. Maria är påväg upp och tillsist truppens kanske minsta tjej Selina...".
Han berättade att vi satt svenskt rekord med denna pyramid, att den kräver oerhörd koncentration, och när vi lyckades jublade publiken som aldrig förr.
Häftig känsla!

Tjiho! Fyra man högt. Men vi är kvinnor, ju.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0