Det här kommer jag leva på länge!


Alltså. Igår! Så himla underbar dag!
Helt otroligt bra spelningar - galet röj till Hoffmaestro och Vampire Weekend, sång för full hals och obeskrivlig glädje till The Kooks bästa låtar, tokparty och dans längst fram vid staketet på Robyn och magisk stämning och kärlek till Kents "Mannen i den vita hatten".

Mest förvånad och imponerad blev jag över Robyns spelning.
Riktigt speciellt för mig då Robyn var den första artist jag började lyssna på redan på lågstadiet och som jag fortfarande verkligen gillar. Låtarna och musiken har ändrats i takt med att jag växt upp och ändrat smak,
men Robyn blir fasen bara bättre och bättre!

Men herregud igår - den spelningen!
Hon körde helt andra versioner av låtarna än de som finns på hennes skivor, mycket rockigare och mixade åt househållet. Så jäkla bra!
Publikhavet var som ett enda stort dansgolv och jag skrek sönder halsen till "Dancing on my own" och "Konichiwa bitches".
Robyn måste fasen vara en av Sveriges sexigaste tjejer. Tusan vad den
bruden kan dansa! Häftig tjej!

Annars var det bara en riktigt bra dag igår med häng med Anela och skönaste grabbarna Ragge, Mike och Erik. Finns det några roligare killar eller? Man kan ju inte göra annat än garva när man hänger med dem. Jäkla stenspindlar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0