Moa Viktor Sandh


Hahaha, roligaste någonsin!
Igår spelade lilla sexåriga Viktor fotboll med Viktor Rydgren.
Jag frågade om jag fick vara med, fick som svar av Lillviktor:
"Näää, bara de som heter Viktor får vara med".
"Men jag heter Viktor i andranamn", sa jag tillbaka då, helt allvarligt.
"Va, är du seriös?!" undrade Storviktor.
"Men JA, jag heter Viktor i andranamn!".
Så var det inte mer med det och jag trodde såklart att han fattade att jag skämtade.

Idag efter föreställningen; jag går förbi vår husvagn där en massa folk slappar i stolar utanför.
"Moa, är det sant att du heter Viktor? Vi har just haft värsta diskussionen om det här!" utbrister Marcus.

Haha, det är ju bra att folk litar på mig, men att de var så dumma trodde jag inte!

Lillviktor och Storviktor.
Jo, lite dum ser Storviktor ut faktiskt!

Dagens bästa bild på mig!
Jag hoppar såklart. Mickis fotar tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0