Härliga sommarkväll


Göteborgsvistelsen började bra!
Igår blev det först chill och snack på trappan vid vattnet vid Brunnsparken.
McDonalds-mat, Anela, Bella och en turkisk simmare på jakt efter billigt hotellrum för natten.
Jag fick hjälpa honom att ringa runt till en massa vandrarhem och hotell, leta på kartor och avböja förslaget att följa med och ta en drink.
Tänk om han var en världskändis. En långdistanssimmare i fjäril och crawl.
Någon jag inte alls har koll på men som kanske slagit en massa världsrekord! Knasigt det vore.
XIII FINA World Masters Championship 2010.
3 km öppet vatten i Delsjön.
Äh, vore han känd skulle nog hans klubb fixat med boende kan man tycka.

Sen bar det av till Aida och Peter där det bjöds på vin och chokladbollar i kvällssolen!
Lyxigt värre.

Bellabus med öl.

Peter och Aida.


Sötaida med snygga Ray-Bans

Buzz!
Så jäkla kul! Ett frågesport-TV-spel för er som inte vet.
Ledde ett bra tag, men strulade till det helt på slutet.

Sen blev det film i form av action-komedin Date Night med Steve Carell i huvudrollen.
Stundtals sjukt rolig, men ibland lite väl överdriven kan jag tycka. Men se den, den var bra!

Slaggade på soffan och hittade tidningen Café som jag riktigt fastnade för.
Hur många bra artiklar, intervjuer och reportage som helst!

"Den moderna mannens bästa vän" stod det på framsidan.
Hm. Jag gillade den ändå!

Riktigt bra och långt reportage om Cheap Monday.

Nästa gång jag känner för att köpa en tidning blir det lätt denna!

På morgonen låg jag kvar länge och drog mig medan Aida och Peter for iväg till jobbet.
Skönt!
Kände att jag borde återgälda kvällens generositet och diskade bort allt på den överfulla diskbänken. Detta inklusive tre matlådor som gav mig en stinkchock i form av diarrelukt när de öppnades.
Undrar hur länge de hade stått där...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0