Peace & Love - here I come!


Nu är jag påväg.
Oh jisses vad kul det här ska bli!
Lyckades få ner nästan allt i min stora röda resväska, till och med fyrmannatältet och luftmadrassen!
För en gångs skull slipper jag släpa runt på en massa tunga småväskor. Skönt!

I Stockholm byter jag tåg och där går även Anela på, så vi får åka tillsammans största delen av vägen. Kul!

Åh, den här veckan kommer att bli så himla bra! Spanade in väderprognosen och det ser ut att bli riktigt fint och soligt väder hela veckan. Toppen!
Det värsta jag vet är när man får vada runt i vattenpölar och allting bara är helt dyngsurt.

Som ni kanske förstår lämnade jag datorn hemma, så uppdateringen kanske inte blir den bästa under veckan. I alla fall lär det bli klent med bilder. Dem får ni sen!
Ni överlever va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0