1 week to go!


Alltså, nu börjar jag fasen bli lite nervös.
Om en vecka drar vi till Peace & Love!

Vad fasen packar man till en festival?
Känns som att jag kommer att ta med mig alldeles för mycket kläder som vanligt. Säkert helt fel kläder.
Finns det kök där? Vi får ett mål mat om dagen, men resten då? Kanske finns det billig mat att köpa där, det är klart det finns. Äh, allt sånt brukar lösa sig!

Det här ska bli så himla roligt!
Det är bara en grej jag är lite sur på.
Hade tänkt fota en massa bilder på alla banden under festivalen, men man får inte ha med sig kamera med utbytbart objektiv in på festivalområdet. Det suger!

Men annars så, det här kommer bli så jäkla kul!


Kommentarer

Postat av: Anela

FAAAAAN vad kul vi ska haaaa!!! Jag längtar! :D

2010-06-20 @ 18:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0