En zombie i soffan


Idag hade jag tänkt städa rummet ordentligt, få upp tygerna på väggen igen, skiva en massa på examinationsuppgiften, gyma, gå ut i solen, gå en sväng på stan...

Det var då själva fan att jag skulle va så trött!
Kom i säng vid tre inatt, men lyckades vakna redan halv åtta. Dumt!
Somnade om ett litet tag, men vaknade snart igen. Klockan 10 tillät jag mig själv att gå upp. Fortfarande inte tillräckligt utvilad.

Jag har varit en törstig zombie hela dagen. Fick upp tavlorna i vardagsrummet, men fastnade sedan framför TVn helt utmattad.
En del vettigt skrivande lyckades jag åstadkomma, men knappt någon städning och jag orkade verkligen inte träna eller gå ut.

Kvällen fick avslutas med femte Harry Potter-filmen, och därmed var jag rätt nöjd trots allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0