Ett spontant litet besök!


Nu är jag i Norrköping!
Se man på!
Det kunde man inte tro va?

Kom på i morse, en timme innan vi skulle åka, att
"Jag kan ju fasen följa med Jossan tillbaka till Norrköping!"
Så det gjorde jag.
Fick skynda mig på ordenligt och kastade ner en massa kläder och böcker i en väska, men det gick!
Hoppas att jag inte glömde kvar allt för mycket saker...

Familjen blev minst sagt förvånad när jag dök upp här hemma.
"Men Moa! Vad gör du här?! Det kunde man inte tro! Men lilla gumman, ojojoj, vad glad jag blir!" sa mamma.
Hehe, lyckades med at överraska dem i alla fall.

Lillasyster ville inte va med på bild...

Det är fortfarande sjukt mycket snö här!
Öbonäs påminner med om det Norrländska lanskapet för tillfället...

Om en halvtimme ska jag träffa Frida och Rebecka som också är på besök i Norrköping. Kul!
Har planerat in cirkusträning måndag kväll, sen får jag se vad jag ska hitta på resten av tiden...
Anna måste jag träffa förstås! Och plugga såklart! Måste skriva klart mitt examinationsarbete som ska in för en första granskning på onsdag.

På tisdag någongång måste jag bege mig tillbaka igen. Då ska vi nämligen förbereda en gestaltande lektion som vi ska hålla i på torsdag.
Så, det blir inte ett speciellt långt Norrköpingsbesök, men det gäller att klämma in det lilla man hinner med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0