Ibland blir det lite fel...


Gud vad jag har käkat bakverk idag! Alldeles för mycket!
Först smarrig chokladbakelse och kolor på rasten, sedan en till på planeringsmötet och tillsist drop in-fika med föräldrarna och den supergoda chokladkakan vi bakade i torsdags.
Sen mådde jag illa kan jag lova!
Dumt, dumt, dumt, men gott, gott, gott!

Annars har dagen flutit på lika bra som vanligt. Jag var med och höll i gympa med en liten grupp och hjälpte sötbarnen att slå kullerbytta och gå balansgång. Kul!
Jag har även torkat en bajsunge i stjärten. Najs.


Kommentarer

Postat av: Jeanette

haha - vad fel det blev!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-03-10 @ 20:51:59
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0