Finbesök


Nu lägger jag ner ner uppsatsskrivandet för dagen!
Idag gick det väldigt segt till en början. Kändes som att jag fastade alldeles för länge utan att hitta lämpliga texter att citera eller referera till, men nu de senaste timmarna har jag kommit loss och fått fart på skrivandet igen.
Skönt!
Man måste nog lära sig att tillåta att det går inte trögt ibland, inte ge upp för det, utan ta sig igenom svårigheterna och fortsätta kämpa tills det släpper igen.

Imorgon kommer Jossan hit från Norrköping och hälsar på!
KUL!
Måste ta tag i städningen i morgon bitti så att jag inte skäms över att visa upp min lya.
Tygerna som fortfarande ligger i garderoben efter tapetseringen ska åter upp på väggen och böcker ska organiseras i högar på skrivbordet i stället för att ligga utspridda över hela lägenheten!









Gud vad jag har saknat min lilla sötboll!
Imorgon kommer även Sofie och Madde (som jag ännu inte har träffat sen jag flyttade till Götet!) hit och så blir det förfest här och utgång till ännu okänd destination.
Sen är det ju Melodifestivalfinal som kanske kanske går att klämma in någonstans.
Det blir nog en bra dag, kväll och natt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0