Rockbrudarna


Är det en bra metod att ständigt få för lite sömn?
Det verkar som att jag anser det i alla fall...

Har lyckats sova lite för lite nästan hela veckan, och nu känns det som att jag verkligen försöker ta död på mig själv. Hade riktigt jäkla kul på Rockbaren igår - träffade ett helskönt gäng killar som Jossan blev kär i direkt för att de pratade göteborgska. Ehm, vad hade du förväntat dig liksom?
Killarna köpte shots och drinkar till oss, vi hade det sjukt bra och kom i säng vid kl 6.

Vaknade vid 10. Jossan ska in till stan och träffa sin pappa för skjuts tillbaka till Norrköping igen. Jag följer med som spårvagnsguide. Eller tanken är att jag ska det. Ligger fortfarande i sängen, har endast testat att kort sätta mig upp, men beslutade att det var säkrast att ligga helt still för att inte riskera att framkalla något kladdigt över golvet. Haha, riktigt så illa är det nog inte. Hoppas jag. Nä, frukost nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0