Sjörövarfabbe!


Igår blev det en riktigt bra kväll!

Vi laddade med popcorn och en massa godis och körde sedan igång den svenska dramafilmen "Prinsessa".
Riktigt bra, ledsam och rolig film! Rekommenderas verkligen. Man fick skratta, känna sig besvärad och kunde riktigt sätta sig in i hur den överviktiga huvudpersonen Maja hade det. Fy fan.
Drömde fina drömmar om snyggingen Anastasios sedan...

Vi fortsatte med komedien "Step Brothers" som tydligen är Anelas favoritfilm.
Den var bitvis grymt rolig, men lite väl överdiven var den allt.

Tillsist somnade vi allihop i Bellas säng. Jag fick ligga i springan mellan madrasserna och avverkade inte den bästa natten i mitt liv direkt. Vaknade ett ex antal gånger, men trög som jag är kom jag aldrig på att det kanske vore skönare att ligga på soffa. Jaja, en annan gång.
http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/04/05/63/50/3/61f3a3b1-7e86-4ae7-bfe1-102463b20255.jpg
Tänkte köra lite filmtittande här hemma i min ensamhet.
Nu blir det "Pippi Långstrump på de Sju Haven". Sjukt bra film!
Tommy har nog det roligaste garvet jag  någonsin hört!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0