Snyggast i solen


Det blev 5 timmar på stan med Anela igår och riktigt mycket shopping!

Beige kavaj och jeansshorts på Zara,
vita converseimitationer från H&M,
en liten spetssak på Beyond Retro och
en fräsig mask som jag tänker ha på någon framtida maskerad.
Den får hänga på väggen så länge. Måste ju visa att jag är cirkustjej för tusan!





Passar perfa i mitt lila rum!

Nu känner jag mig rustad inför våren minsann!
Brev en bra liten belöning för första tentainlämningen.
Fick ett mail av Janne, seminarieledaren:

Hej Moa!

Tack för det!

Du har justerat på ett bra sätt och förtydligat en del saker vi talade om.

Ett arbete, som både till innehåll och form håller en mycket hög nivå.

Var stolt och fortsätt på inslagen väg! Då kan du fira lite nu då....

Janne J

Janne är världens bästa! Tack!
Nu känner jag mig lugn...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0