Svullon


Igår hade vi pyamasparty med mysfilmen Ugly Truth hos Bella.
Bella däckade så fort hon la sig på soffan, så jag och Anela fick svulla chips och naturgodis själva.

Vi hade tänkt sova ut ordentligt efter en slitsam vecka sedan, men alla vaknade svintidigare runt halv åtta. Värdelöst.
Var nog den luriga solen som värmde upp oss... Vi borde nog gå ut ett slag, för det ser ut att vara riktigt skönt ute!

Nu blir det frukost och sedan en tur in till stan för att köpa sandpapper. Jag försökte måla ett par ramar jag köpt på IKEA, men färgen ville inte alls fasta utan rann bara elakt iväg ut mot kanterna. Så tänkte att jag skulle rugga upp ytan lite med sandpapper och se om färgen vill samarbeta.
Vill få upp tavlor på väggen ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0