Allt på en gång


Gah! Nu orkar jag inte jobba mer med skolarbete!
Lämnade in observationsuppgiften igår och är nu nästan klar med min Power Point-presentation om att panta burkar. Anela ska spela in berättarröst, men sen får det duga!
Jävla projektrapport som ska göras i basgruppen med. Och så hemtentan som verkar skitjobbig.
Allting på en gång!

Egentligen vill jag käka mango och redigera vårbilder, men det är sådant man får prioritera bort.
Nu ska jag sova.

Imorgon väntar grillning av det vi arbetat fram av vårat projektarbete om hållbar utveckling.
Det vill säga; ett fnuttigt bildspel och inte mycket mer än så länge.
Känner på mig att det kommer att brännas vid och bli förkolnat.
Psssssssssssss.. Aj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0