Bästaste


Sista dagen på förskolan idag.

Tråkigt!
Speciellt de senaste dagarna har det verkligen varit hur bra som helst.
Barnen har börjat se mig mer och mer som en riktig "fröken" och de kan lika gärna gå till mig och fråga om saker som till någon av den ordinarie personalen.
Likadant med föräldrarna.
De flesta har jag nu fått riktigt bra kontakt med och de kommer fram till mig och frågar hur dagen har varit, vad vi har gjort, om barnen har lekt bra och om det är några papper eller annat de måste få med sig hem.
Känns bra!
Känns som att de litar på mig nu, att jag har koll på vad som händer lika bra som någon annan.

Idag drog vi ut på en liten utflykt och spelade brännboll med ungarna.
De var som förvirrade hönnor och irrade mest omkring till en en början, men efter ett tag fick vi till ett riktigt bra spel. Kul att prova något nytt!

Nä, nu kommer familjen så jag hinner inte sitta och skriva mer här.
Hoppas verkligen att jag får träffa barnen snart igen. Jobba som vikarie tycker jag om!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0