En vecka kvar!


Bra dag igår!
Riktigt spännande och intressant seminarium om globala perspektiv på hållbar utveckling och sedan lite öldrickande och bra snack med Christian. Lasangefrossa kl 12 på natten och annat att tänka på än jobbig tänka.

Skitdag idag.
Supertrött efter att jag knappt kunnat sova någonting, min rygg värker och huvudet går sönder lite.
Jag orkar inte ta tag i det här med tentan!
Min hjärna klarar inte mer plugg nu.
Jag stressar ihjäl mig och förstår inte hur jag ska hinna med. Tiden bara försvinner!
Jag sitter mest och stirrar på datorn och vill att texten ska skriva sig själv.
Ingen bra strategi.

Imorgon ska jag en sväng till förskolan för att få lite tips till en av uppgifterna på tentan, därefter har vi workshop till 16.00 och sedan kommer Linda. Grillning och Eurovision är inplanerat!
Såklart är det hur kul som helst, men det lär inte bli mycket tid till plugg...
Allt pluggande får nog ske i helgen. Typiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0