Ett tu tre


Riktigt bra kväll igår!
Bio (ingen höjdarfilm enligt mig, men ändå trevligt), öldrickande på The Queen och tillsist en förjävla god ankleverterrin på Björns Bar. Det kunde jag inte tro, men det var något av det godaste jag ätit.

Tog en massa spexiga bilder igår, men jag kan inte hitta överföringssladden till mobiltelefonen, så de får komma upp här vid ett senare tillfälle.
Typ imorgon.

Var på stan med Christian idag och trots mitt zombietillstånd köpte jag mig en somrig blommig klänning på SOLO. Tjohej!

Nu ska jag sova. Försöka i alla fall.
Jag är nervös inför imorgon!
Ska vara vikarie i en etta och har fått en lång lista på saker som ska göras under dagen.
Hur ska jag hinna allt?!
Puh. Det fixar jag. Bara ungarna känner för att lyssna på mig så...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0