Bussigt


Tänkte boka buss till Norrköping 25/26-28 november,
men Swedbanks internetbank ligger nere, så det går inte.
Hoppas inte allt priserna hinner höjas innan det börjar fungera igen!

Kom på en smart grej.
Vill helst åka till Norrköping på torsdagen, men det känns dumt att missa en jobbdag om de nu ringer mig då.
Så jag köper en ombokningbar biljett på torsdagen och även en ombokningsbar på fredagmorgonen, så är det bara att boka av den jag inte tänker åka med. Det kan göras fram till en timme innan avgång, så det borde inte vara några problem. Tillkommer 19 kr extra bara.

Så ni som är i Norrpan, umgås gärna med mig den helgen!!!


Kommentarer

Postat av: Emelie

En sak bara, du vet om att ombokningsbar biljett innebär att du inte får pengarna tillbaka, utan måste köpa en ny biljett inom typ 3 månader eller så va? Fast det kanske var det du menade att du ville göra iförsig...

2010-11-16 @ 21:58:31
URL: http://likealineofpoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0