Dressed for success


Köpte mig en ny tröja igår.
En galen en med massa mönster från H&M.

Men snyggt nedtonade mönster ändå.


Blir varmt och skönt med tröjan från River Island över.

Nu ska jag strax bege mig till skolan för att köpa en kursbok (har den redan själv, men tänkte vara snäll och fixa en billig begagnad åt en i min basgrupp).
Och så ska jag kopiera alla papper till intervjun.
När jag kom till skolan igår hade biblioteket stängt en kvart tidigare. Typiskt.
Så jag gick till H&M istället. Någonting måste jag ju göra på stan tänkte jag. Tröjan fick visst följa med hem.
Marcus och Thomas var snälla att ställa upp som referenser, så nu är det fixat med!
Önska mig lycka till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0