En festlig klänning och en manlig fleece


Förutom mobilinlämning så blev det plugg på bibban i Pedagogen och en finfin klänning på H&M. Till nyårsafton kanske? Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog inte orka vänta så länge med att ha den.
Ser lite muppigt ut här eftersom jag har jeans på mig under, men tänk bort det!



199 pix. Perfa!

Gick även in en sväng på Dressmann.

Ja, ni förstår nog varför med tanke på vilken dag det är på söndag.
Kom ut med en fleecetröja till mig själv! Haha, Moa i manskläder.

Irriterar ihjäl mig på den jag redan har eftersom det är en stor luva som hänger och slänger där bak. Det blir ju superknöligt och fult under alla jackor! Men denna satt som en smäck! Yihoooooooooo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0